[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Dziekuje za podpowiedz i jeszcze tylko...

From: Karol Wasilec <wasilec@wp.pl>
Date: Fri Jul 04 2003 - 10:29:35 CEST
[slacklist] Dziekuje za podpowiedz i jeszcze tylko...

Chciałem podziękować za podpowieć apropo = mysqla :) wszystko dziala super fakt
chodzilo o prawa :) teraz bede wiedzial na 1000 lat = ;) ale pojawilo sie
drugie pytanie :  jakie prawa mam ustawić do = bazy danych np: php-nuke by
(UWAGA) serwer i cała moja witryna były jak = najbardziej bezpieczne.
czy trzeba jakies triki robić czy wystarczy chmod = a+rwx dla tej bazy :)