[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: polski slackware...

From: Marian Koniuszko <marian_koniuszko@poczta.fm>
Date: Sat Jul 05 2003 - 19:14:36 CEST
[slacklist] Re: polski slackware...

Ja to próbowałem robić w bashu i wychodziło to =
że napewno perl bedzie lepszy, choć z = pewnością trzeba będzie w niego włożyć
więcej wysiłku, ale za to jaki efekt. nie znam = perla ale słyszałem o nim
conieco i myślę, że warto było by się tym = zainteresować. A tak w ogóle to
żaden ze mnie specjalista od programowania... mam = jakieś podstawy turbo
pascala i c++ no i mniej więcej wiem co to bash... =
Najważniejsze są chęci...
No to idę się teraz uczyć perla :) ...a może = python panowie?