[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: neo+ slack 9.0

From: AS <dro@o2.pl>
Date: Sun Jul 06 2003 - 21:16:28 CEST
[slacklist] Re: neo+ slack 9.0

> Dnia 2003-07-04 18:02, AS napisał(a) :
>
> Witam!!!

na nowo. I oczywiscie na dzien dobry problem, chodzi = o to ze nie potrafi mi
nawiazac polaczenia. Wczesniej robilem to od = pierwszego kopa teraz cos sie
kaszani. Najpierw odpalilem 2 karte sieciowa bo = wykryl tylko 1. Adsl-setup
wszystko ladnie wpisane. No i adsl-start probuje = laczyc ledy na modemie
mrugaja i nic. "time out". Coz maze byc = przyczyna??? pamietam ze jak
wszystko dzialalo to po wydaniu polecenia route = mialem poloczenie ppp0.
Taraz mam tylko eth0, eth1, Io. Nie wiem czy czasem = po wydaniu polecenia
adsl-start startuje demon ppp0. Moze macie jakies = sugestie???

> Miałem to samo ustaw w konfigu połączenia = CONECT_TIMEOUT=0 powinno
> zadziałać !

Dalej to samo pomimo ustawienia timeout = 0. Efekt = jest taki sam . Diody na
modemie mrugaja ale i tak netu brak. Nie umie = nawiazac polaczenia. Coz to
moze byc sam juz nie wiem???!!!

Pozdrawiam
AS