[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kopia systemu w tar.gz

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Mon Jul 07 2003 - 16:12:42 CEST
[slacklist] Re: kopia systemu w tar.gz

On Mon, 7 Jul 2003 12:21:25 +0200
kobartek <kobartek@poczta.fm> wrote:

> Dzieki za odpowiedz, sprobuje skopiowac po = prostu.
> A propos mbr-a. Planuje to zrobic uruchamiajac =
> trybie expert przeleciec przez konfuguracje lilo = juz na nowym dysku.
>
> Czy to jest to o czym piszesz czy mozna to = zrobic jeszcze inaczej?

sposobow pewnie jest kilka, ja to robie tak :
1 botoje sie z cdroma(instalka slackware'a)
2 dochodze do momentu w ktorym mam shell'a
3 mountuje dysk z / linuxa'a (np /mnt/dupa) i =
4 teraz wpisuje tylko lilo i po wszystkim
jak zmieniles partycje na ktorej byl linux (np = wczesniej byl hda5 a
teraz jest hda1) to zanim wpiszesz lilo to jeszcze = trzeba by
pozmieniac w configu

pewnie mozna by jeszcze tak : # lilo -b /dev/hdN -C = /etc/lilo.conf
ale tego nigdy nie robilem

to co opisalem wyrzej u mnie dziala i nie mialem nigdy = z tym
problemow, ale nigdy nic nie wiadomo :)

--
Skopi