[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: .htaccess

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Mon Jul 07 2003 - 17:45:21 CEST
[slacklist] Re: .htaccess

W liście z pon, 07-07-2003, godz. 10:27, ali pisze: =
> Witaj Sawomir,
>
> W Twoim liście datowanym 7 lipca 2003 = (10:24:10) można przeczytać:

> sprobuj moze tu
> http://asp=

A i owszem trafiłem na tą stronę i czytałem, = tylko chciałbym się
dowiedzieć po co gościowi było twożyć =
konfiguracyjnym pisze: DocumentRoot = "/home/www/" a zaraz pod tym
Alians /http/ "/home/http" .......

Teraz nie wiem czy pirwsza lińja oznacza = użytkownika "www"? czy jakąś
systemową wartośc? może ktoś by luknoł bo = mi zaraz włosy wypadną.