[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: walka z maskarada

From: hans2000 <hans2000@e-post.pl>
Date: Tue Jul 08 2003 - 17:30:55 CEST
[slacklist] Re: walka z maskarada

Dnia 2003-07-08 17:04, Jacek napisał(a) :
Cześć
> Mam Slackwara 9 z SDI, no i wszystko hula, ale =
> mala siec lokalna, komputery lokalnie sie widza, = ale nie ma kontaktu z
> internetem zaden komputer oprocz mojego zrobilem = maskarade na iptables ale
> nic to nie dalo niewiem czy zle to zrobilem. Mam = kernel 2.4.20

Przyślij maskaradę na listę lub do mnie ma =
rozwiązać problem . Poza tym w neci jest dużo = gotowych plików polecam
google.

        =         =         Pozdrawiam = Sebastian

Tanie bilety lotnicze:
http://bilety.interserw.pl/e.h= tml

Serwery wirtualne, konta e-mail, www, sklepy =
http://www.interserw.pl/e.html