[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL na usb

From: PrzemekSw <evilx@o2.pl>
Date: Wed Jul 09 2003 - 14:18:47 CEST
[slacklist] Re: DSL na usb

Ja wiem ze neo bazuje na technologi adsl , ale gdy = pytalem sie czy do zwyklego dsla 512kb daja modemy na usb typiara = powiedziala ze nie i daja tylko pod rj a do neostrady mozna sobie kupic = taki modem. CO do kwestii gdzie mozna kupic to ja widzialem w lodzi = takie modemy i na allegro obily sie mi o oczy. A co do kupna tych = modemow to chodzilo o to ze jak zakldasz neostrade to przejscie z sdi na = neo to musisz sobie sam kupic modem ktory kosztuje 200 zl :) i w tedy = sobie wybierzesz (ale to zakrecilem wszystko ) :)

POZDROWKA