[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL na usb

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Jul 09 2003 - 14:36:53 CEST
[slacklist] Re: DSL na usb

> Ja wiem ze neo bazuje na technologi adsl , ale = gdy pytalem sie czy do
zwyklego dsla 512kb daja modemy na usb typiara = powiedziala ze nie i daja
tylko pod rj a do neostrady mozna sobie kupic taki = modem. CO do kwestii
gdzie mozna kupic to ja widzialem w lodzi takie = modemy i na allegro obily
sie mi o oczy. A co do kupna tych modemow to chodzilo = o to ze jak zakldasz
neostrade to przejscie z sdi na neo to musisz sobie = sam kupic modem ktory
kosztuje 200 zl :) i w tedy sobie wybierzesz (ale to = zakrecilem wszystko )
:)
> POZDROWKA

No i dlatego twierdze ze wiekszosc ludzi z telepsa nie = wie co wogole
sprzedaje i pod pojeciem dsl rozumieja tylko i = wylacznie usluge InternetDSL,
ale dla skrotu myslowego mozna tak przyjac i na tym = forum ;)
Acha... ktos tam wspominal ze jest to usluga = biznesowa....  skad to
przypuszczenie ??  To wcale nie jest usluga = skierowana tylko do firm i nie
ma zadnego wymogu prowadzenia dzialalnosci przeciez = :)
Pytanie...  Mozesz napisac cos wiecej o tej = ofercie z lodzi, ja niestety mam
do lodzi kawalek i nie pojade by przeszukac sklepy, u = siebie nie widzialem
takiej oferty, tak samo nie natknolem sie narazie na = nic w sieci (co tylo by
skierowane do detalistow).
Co do zakupu w tepsie, jak nie przechodzisz z sdi = tylko poprostu wykupujesz
usluge to tez musisz kupic modem i tez za 200 zl, = roznica polega tylko i
wylacznie na cenie aktywacji ktora w przypadku = rezygnacji z sdi wynosi 1 zl
zamiast 199.

Wcale nie zakreciles tak bardzo jakbys chcial = ;-)

> Fajne nie :)))

Fajnie by bylo jakby odpowiedz byla pod postem, ew w = jego trakcie a nie na
poczatku.

Pozdroffka