[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Wed Jul 09 2003 - 19:58:07 CEST
[slacklist] Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

Witaj Maciej,

W Twoim liście datowanym 9 lipca 2003 (19:51:34) = można przeczytać:

MJG> Vitam!

MJG> Tak, pod X jest prosta możliwość = używania wielu okienek, czyli wystarczy
MJG> przypisać do klawisza uruchomienie procesu. = Na konsoli (czyli w trybie
MJG> znakowym) jest inaczej: na każdej konsoli = jest w zasadzie jeden proces.
MJG> Konsola jest w dalszym ciągu potomkiem = (choć bardzo inteligentnym) maszyny
MJG> do pisania, a cecha sekwencyjności = pozostaje trudna do ominięcia.
MJG> Jeśli potrzebny Ci inny proces, to go = odpalasz w innej konsoli (<Alt>+<Fn>).
MJG> Żeby odpalić kilka procesów na jednej = konsoli trzebaby to oprogramować (np.
> [...]

...no tak nie przecze, jednakże chodzi mi o tak = zwane skruty
klawiszowe, czyli za pośrednictwem wczesniej = zdefiniowanych klawiszy
móc uruchamiać dany program, nie produkując sie = zbytnio na linii
komend ;)  coś w rodzaju przycisk szybkiego = uruchamiania.

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl