[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

From: Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl>
Date: Wed Jul 09 2003 - 20:25:04 CEST
[slacklist] Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

WK> chodzi mi o tak zwane skruty
WK> klawiszowe, czyli za pośrednictwem wczesniej = zdefiniowanych klawiszy
WK> móc uruchamiać dany program, nie = produkując sie zbytnio na linii
WK> komend ;)  coś w rodzaju przycisk = szybkiego uruchamiania.

Pewnie możnaby kombinować wsród consoletools czy = kbdtools, ale zalogować się
na daną konsolę i tak trzeba. Więc ja robię = tak: na początku inicjuję
powiedzmy dziesięć konsol, a potem na każdej = tylko klawisz ,,strzałka w górę''
i mam polecenia które wydawałem wczoraj. I wiem, = że na pierwszej konsoli mam
od rana do wieczora pocztę, na drugiej i trzeciej = mc, na czwartej obrabiany
tekst itd. więc wywołanie jednego z dziesięciu = (czy dwudziestu -- ile sobie
zadeklarujesz konsol) procesów to tylko = <Alt>+<Fn>.

Pozdrawiam -- Maciek.

--
MOVE ME VOOYOO!
***** Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl> = Linux User (#231463) *****