[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

From: Michał Piłat <mikie@mikie.one.pl>
Date: Thu Jul 10 2003 - 12:58:53 CEST
[slacklist] Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

W liście z czw, 10-07-2003, godz. 12:40, Maciej Jan = Głowacki pisze:
> Tak, ale co się stanie, jeśli masz = uruchomionego np. lynxa i próbujesz F1
> do którego podmapowałeś mc ? Kaszana, a w = najlepszym razie nie zadziała.
> Właśnie o tym pisałem wcześniej, że na = konsoli znakowej nie ma łatwej
> wieloprogramowości.

Hmm.. A sprawdziłeś to zanim odpisałeś? Bo ja = sprawdziłem... I jakby
działa poprawnie... Czy to nie jest przypadkiem tak =
wysyła string, interpretowany dopiero przez = uruchomiony proces? Dla
konsoli będzie to bash, który w .inputrc ma = napisane co ma z tym robić
(w tym konkretnym przypadku odpalić mc), a lynx = (skoro podałeś taki
przykład) uruchomi pomoc? Nie zmieniamy przecież = stringu generowanego
przez klawisz, (choć i to można zrobić). Nie = wiem, bo nie sprawdziłem
jakby zachowywały się skrypty bashowe, = podejrzewam, że tutaj Twoje uwagi
byłyby zasadne, lecz dla aplikacji takich jak lynx, =
.inputrc nie mają znaczenia.

Generalnie dobrze jest to wyjaśnione w = Keyboard-and-Console-HOWTO, które
można znaleźć w /usr/doc/Linux-HOWTOs/ (o ile = ktoś zainstalował paczke z
HOWTOs)

Jeżeli się mylę, to proszę o = sprostowanie

pozdrawiam

--
Michał 'Mikie' Piłat | = mikie(at)mikie(.)one(.)pl
   Próbuję desperacko zrozumieć, =

          &nbs= p;            = ; --- Dave Edison

-- Attached file included as plaintext by Listar = --
-- File: signature.asc
-- Desc: To jest = =?iso-8859-2?Q?cz=EA=B6=E6?= listu podpisana