[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

From: Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl>
Date: Thu Jul 10 2003 - 13:25:26 CEST
[slacklist] Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

On 10 Jul 2003, Michał Piłat wrote:

MP> Hmm.. A sprawdziłeś to zanim = odpisałeś? Bo ja sprawdziłem... I jakby
MP> działa poprawnie...

Nie wiem co w tym kontekście oznacza ,,jakby'', bo = -- masz rację -- nie
sprawdzałem. Ale chodzi mi o ogólną zasadę: = jeśli masz na konsoli odpalony
jakiś proces, i wciskasz jako ,,hot key'' np. = jakiś klawisz funkcyjny, który
powinien uruchomić na tejże konsoli ,,swój'' = proces, to w ogólnym przypadku
nie da się przewidzieć reakcji systemu. Natomiast = Autorowi pytania chodziło
o to (jeśli Go dobrze zrozumiałem), by =
jak w grafice. A w grafice jest to przewidywalne, bo = możesz niezależnie od
kontekstu wcisnąć dowolny przemapowany klawisz i = otrzymasz następny proces
w następnym okienku. Wcisnąwszy dziesięć razy = Fn pod którym jest proces Y
będziesz miał dziesięć okienek a w każdym = oddzielny proces Y. Tego się
powtórzyć na konsoli w prosty sposób i w = ogólnym przypadku nie da.

Oczywiście powyższe zdanie także mnie =

Pozdrawiam -- Maciek.

--
MOVE ME VOOYOO!