[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Lilo w MBR

From: Grzesiek <srv@pf.pl>
Date: Thu Jul 10 2003 - 19:20:06 CEST
[slacklist] Lilo w MBR

Mam prosbe o wyjasnienie takiego problemu(oczywiście =
zainstalowałem slacka 9.0 i oczywiście nie = zainstalowało się lilo w MBR :-(
Teraz sytuacja jest nastepująca
1.stacja dyskietek nie działa bo zwaliło mi sie = na płycie
2 podczas próby podniesienia sytemu z boot cd-rom = nie zmam komendy do
podmontowania partycji linuxowej w moim przypadku = /dev/hda4 (sorry ale
do tej pory uzywałem Mandrake i tam wszystko było = automatem)
3. windows /dev/hda1
4. wiem że jestem smieszny z takimi problemami ale = ktoś musi byc
smieszny,,, :-)
5. b. prosze o łopatologiczny wykład jak to = podnieść i co wpisac do
lilo.conf jak się dostane do sytemu...jak sie =

Sorry za problem ale prosze jak krowie na = miedzy....

Grzesiek