[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

jakie minimalne wymagania na serwer?

From: serwer <user5@gower.pl>
Date: Thu Jul 10 2003 - 21:05:15 CEST
[slacklist] jakie minimalne wymagania na serwer?

witam

mam pytanie nie koniecznie zwiazane z "nie =
czy komputer z procesorem 133MHz, 40MB RAMu simm, 1GB = HDD poradzi sobie jako
serwer www i poczty (przy duzej liczbie = odwiedzajacych - np. kilkunastu
odwiedzajacych na raz i duzo na bierzaco = przychodzacej i wychodzacej poczty?
serwer ma sobie stac w kacie podlaczony do zasilania =
moze i glupie pytanie ale dla mnie istotne
pewnie jako system polecacie slack'a? :)

pozdrawiam
user