[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kmod: failed to exec /sbin/modprobe (..)

From: Wojciech Potyka <wojtek@netprovidence.com>
Date: Sat Jul 12 2003 - 18:25:02 CEST
[slacklist] Re: kmod: failed to exec /sbin/modprobe (..)

> oto chodzi ze ja potrzebuje obsluge scsi :) bo = mam nagrywarke :D

Rozumie ze twoja nagrywarka jest scsi wiec musisz =
twojego kontrolera,
i zrob to najlepiej nie jako modul tylko dodaj na = stale. Dodatkowo sprawdz
czy dodany modul jest
odpowiedni dla twojego kontrolera bo bedziesz mial =

Jezeli jednak twoja nagrywarka jest atapi to z tego co = sie orientuje
wystarczy ci scsi emulation, lub cos podobnego

pozdrawiam ... Wojtek