[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jakie minimalne wymagania na serwer?

From: serwer <user5@gower.pl>
Date: Tue Jul 15 2003 - 00:59:14 CEST
[slacklist] Re: jakie minimalne wymagania na serwer?

ok, a skad najlepiej sciagnac?
HDD ma tylko 1GB wiec nie chodzi mi o jakies mirrory = na ktorych jest linuch
5 plytowy tylko cos takiego minimalnego co bedzie = zawieralo w sobie tylko to
co niezbedne do poczty, www (apache+php+ssl), ssh no =
aha, i chcialbym tez z niego zrobic router = (przejsciowke do mojego drugiego
kompa) wiec fajnie jakby cos takiego ta instalka tez = zawierala
na serwerze mialy by byc ze 2 domeny i jakies = wirtuale
reszta raczej zbedna chyba ze jest cos jeszcze co = powinienem miec a
zapomnialem napisac
wiem ze debian temu podola ale potrzebuje minimalna = okroja wystarczajaca
wersje
mozesz mi polecic cos takiego konkretnego?
chcialem dodac ze nie jestem az tak bardzo obryty z = linucha jak pozostali
grupowicze forum (chociaz jakies pojecie mam) wiec = prosze o
"nieskomplikowana odpowiedz" :)
z gory dzieki