[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack and wifi?

From: debik <Shadoow@free.of.pl>
Date: Tue Jul 15 2003 - 00:54:43 CEST
[slacklist] Re: Slack and wifi?

DUMP - tak
jet to rodzaj utraty linku
pakiety sie dubluja o ile ja rozumiem dobrze ( jezeli = nie bede wdzieczny za
poprawe) przez co zrywa link pod winda nedziesz to = widzial jako utrate
ping-u badz jako ping z dosc duzym czasem np = 30-60ms.
Przyczyny tego moim zdaniem moga byc róznenp = :
-kilku proweiderów nadajacych na radiu  na = podobnym kanale zle dobrane
antent badz poprostu niedokladnie zestawiony link ja =
poczatku na 1500m linku ale teraz chodzi git = :)