[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

dzwięk i tuner tv

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Jul 16 2003 - 22:46:16 CEST
[slacklist] dzwięk i tuner tv

Miałem komu¶ tu wieczorkiem napisać jak = usunołem problem z brakiem dzwięku po
włożeniu tunera tv, niestety usunołem tego = maila i puszczam jako nowy post.
ok usuń ten plik = "/lib/modules/2.4.20/kernel/drivers/sound/btaudio.o.gz" potem =
reboot i powinno być na cacy. Pamiętam że = odesłałe¶ odpowiedĽ i co¶ tam
poczytałem, jednak spieszyłem się. Wydaje mi = się że twój sposób też był dobry
ale jak napisałem że odpowiem to piszę. = Pozdrawiam