[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: karty sieciowe Wi-Fi i slack

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Fri Jul 18 2003 - 00:37:29 CEST
[slacklist] Re: karty sieciowe Wi-Fi i slack

On Thu, 17 Jul 2003 23:21:15 +0200
Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl> = wrote:

> Właśnie udało mi się uruchomić kartę = na realteku 8180 :) jest na PCI

ja mam Avaya Silver Card - pcmcia na przejsciowce = pcmcia->pci

czasem jak wyjme i wloze karte podczas pracy to mam = totalny zwis
pozatym karta dziwnie sie zachowuje pod = windowsami

przy kompilacji jadra trzeba odznaczyc pcmcia(nie = kompilowac tego) a
pozniej sciagnac ze stronki www.avaya.com sterownik = pod linuxa i ze
strony sourceforge pcmcia-cs  dokladny opis jest = w pliku readme
dolaczonym do sterownikow z avaya.com

do konfihuracji mozna uzyc iwconfig - zmiana = parametrow takich jak
essid, kanal/czestotliwosc itd

na poprednim kompie mialem taki myk ze po = skompilowaniu wszystkiego na
poczatku niby dziala a jak wlaczalem x'y ... wylaczal = sie komputer,
bylem troche w szoku , nie wiedzialem czy sie smiac =

po zmianie kompa zdarzaja sie zwisy kompa -> patrz = wyrzej

wczesniej mialem karte intel'a 2011b PCI o ile = pamietam , ale do niej
wogole nie bylo sterownikow pod linux'a, za to pod = winda lepiej
dzialala :)

--
Skopi