[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: raid 1

From: Rafal Otto <ottora@wp.pl>
Date: Fri Jul 18 2003 - 08:09:36 CEST
[slacklist] Re: raid 1

Czesc!
Zainstalowalem wszystko dokladnie wedlog opisu ze = zlobka.Niestety nie chhce
mi to dzialac.

Mam dwa dyski Maxtor 40Gb

partycje:
/dev/hda1 ext2
/dev/hda2 swap

/dev/hdc1 ext2  * (bootowalna partycja z = systemem)
/dev/hdc2 swap

/etc/raidtab
raiddev /dev/md0
raid-level 1
nr-raid-disks 2
persistent-superblock 1
chunk-size 32
device /dev/hdc1
raid-disk 0
device /dev/hda1
raid-disk 1

podczas wpisywania
mkraid /dev/md0 wyrzuca błąd
partycja hdc1 jest zamontowana.

Proszę państwa o pomoc. Nie wiem jak mam sie za to = wziąśc.Może ktoś mi
podpowie jakisz znając drobny szczegol.
Proszę o jakieś wskazówki.
Dzieki!!!!!
Rafal Otto