[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: osobny kontroler USB na PCI i NEO+

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Fri Jul 18 2003 - 11:37:26 CEST
[slacklist] Re: osobny kontroler USB na PCI i NEO+

> Jezu to już nie wiem o co chodzi, przed =
> przedstawicielką i twierdziła że nie ma = możliwości kupowania innego
> modemu, do jasnej cholery czy ktoś w tej = telekomunikacji w końcu zrobi
> porządek!!!
kupic

No wiec jak by to spokojnie przeczytac to dochodzi sie =
Jakich ? Moze takich ze oboje maja racje. Nie, nie = mozna kupic innego
modemu... bezposrednio w tepsie. Ale kto Ci kaze = kupowac modem w tepsie.
Mozesz od nich wziac tylko aktywacje uslugi, zas = modem kupic na targowisku
od Gozdzikowej (np.).

Ps. Do tej pory znam tylko jedno zrodlo modemow w = polsce - allegro.