[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: osobny kontroler USB na PCI i NEO+

From: slacklist - op.pl <slacklist@op.pl>
Date: Fri Jul 18 2003 - 18:17:27 CEST
[slacklist] Re: osobny kontroler USB na PCI i NEO+

Hello hans2000,

Friday, July 18, 2003, 6:08:45 PM, you wrote:

h> Tak przy okazji jaka to jest różnica czy na = osobnym czy na wbudowanym ??
h>   Ważne jest jedno żeby był w = kernelu moduł do jego obsługi nic innego .

Nie wiem, wiec pytam. Ja to widze tak, ze sam = kontroler potrzebuje
jakies starowniki zeby system mogl widziec w ogole = usb. A drivery do
usb to juz osobna bajka. Ale pytam, bo nie wiem jak = to jest w
rzeczywistosci.

--
Best regards,
 Marcin        &nbs= p;            = ;       mailto:slacklist@op.pl