[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL 1Mb

From: kobartek <kobartek@poczta.fm>
Date: Sat Jul 19 2003 - 13:16:14 CEST
[slacklist] Re: DSL 1Mb

> Ja to tylko jestem zainteresowany tym jak to =
> zrywa polaczenia to zaczynam sie martwic  = :( Jezeli ktos ma dsl521 to nie
> opisze jak moze jak mu dziala

U mnie chodzi slack 8.1 na DSL 512 od kwietnia = (Bydgoszcz)
Nie liczac jednej czy dwoch krotkich przerw, naprawde = zero problemow.
Zadnych zanikow, zrywania itd. Jestem bardzo = zadowolony.

W lanie podlaczonych 8 userow, niektorzy zasysaja = (umiarkowanie). Na
slacku chodzi htb kolegi Prism`a i nie pozwala na = 100% wysycenie
upload/download. Zero skarg i uwag od userow.

Podobnie jak Ty przed podpisaniem umowy dlugo sie = wahalem, czy nie
bedzie porazki i tlumaczenia sie przed sasiadami. = Aktualnie pracuje to
bezobslugowo i oby tak dalej.

pzdr
k.