[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak postawic router?

From: serwer <user5@gower.pl>
Date: Sun Jul 20 2003 - 23:47:11 CEST
[slacklist] Re: jak postawic router?

ok, wpisalem dnsy ktore mi podaliscie na forum  i = poszedl net, thx ale na
jednaj karcie (eth0)

komp ma byc m.in. jako router (tym sie chcialem = przezde wszystkim zajac)
wiec wpialem 2 karte, restart w nadziei ze linux sam = ja wykryje i...
rozczarowanie. zaczalem recznie cos ustawiac, = m.in.
w lilo.conf dodalem
append=0,0,0,0,eth1
i w paru innych miejscach tez cos
i po wpisaniu ifconfig pokazywalo ustawienia dla =
przestal dzialac net

mam prosbe czy ktos by nie mogl mi podeslac jakiegos =
tego routingu (mam kilka e-bookow i na necie = szuakelem - nie zebym na
latwizne lecial) bo raczej mam z tym problem
idea jest mniej wiecej taka:

     kabel z netem z sieci z IP = rzeczywistym
???? (jakie tu ustawienia dac?)

niby nie skomplikowane ale nie bardzo na razie umiem = sobie poradzic
kop1 to ma byc ten serwer-router 24h   a na = kompie2 bede normalnie pracowac
(polaczone sa kablem od karty do karty bez zadnego = huba)
przezde wszystkim na arzie zalezy mi na tym zeby ten = routing zrobic tak zeby
na obydwoch kompach byl net caly czas

z gory dzieki za pomoc