[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak postawic router?

From: serwer <user5@gower.pl>
Date: Mon Jul 21 2003 - 00:26:17 CEST
[slacklist] Re: jak postawic router?

w lilo grzebalem bo cialem zeby linux widzial druga = karte (instalowalem przy
wlozonej jednej karcie i ta jedna wykryl, jak = wlozylem pozniej druga to jej
juz nie widzial tylko caly czas ta pierwsza)
wyczytalem z "madrych" e-bookow ze = wystarczy wpisac w lilo.conf polecenie
append=.... to sam wykryje
na raouterze jest eth0 i eth1- musze jeszczeg kabel = krosowy zobic wpierw do
mojego kompa