[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z klientem poczty

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Mon Jul 21 2003 - 14:48:55 CEST
[slacklist] Re: Problem z klientem poczty

W liście z pon, 21-07-2003, godz. 14:35, Mario = pisze:
> Mam postfixa.
> Na jednej i tej samej końcówce cały czas = mam problemy z klientem pocztowym
> (Outlook Expres).Wszystkie inne dziłaja = prawidłowo, a ten nawet po
> przeinstalowaniu systemu działa tak samo czyli = komunikat:
>
> Wystąpił nieznany błąd.Prot SMTP,Port: = 0, Zabezp (SSL):nie Numer błędu
> 0x800C0131
> Z góry dziękuje za pomoc
> Z poważaniem:
> Łuciuk Mariusz
>

> -- Binary/unsupported file stripped by Listar = --
> -- Type: text/x-vcard
> [...]
Witam. Jak to bywa w windowsach nie wiadomo co się = sypie a komunikaty błędów zazwyczaj

nic nie muwią. Miałem podobne problemy, okazało = się że windowsy same zmieniały
nazwę serwera smtp na localhost i login = przełamywały "/" hasłem, Nie
wiem co było nie tak, przypuszczałem że to = program antywirusowy ale nie
mogłem go przecież go ze stacji roboczych = usunąć. Po długich
negocjacjach z szefostwem i prubach, cała sieć = przeszła na Linuxa i od
kilku dni mam tą
żadką przyjemność administrować siecią = unixową. Problemy z pocztą
oczywiście znikneły. Pozdrawiam