[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z radiowka DWL 520+

From: Road <slacklist@interia.pl>
Date: Tue Jul 22 2003 - 00:42:48 CEST
[slacklist] Re: Problem z radiowka DWL 520+

> Witam!
> Problem jest nastepujacy, siec radiowa, karta =
> 7 accesspoinjt-ow, na windowsie
> wszystko chodzi bez problemu, problem mam z = kinuksem. Niby nie ma wsparcia
> dla linuxa jesi chodzi o
> drivery ale w oparciu o stronke
> http://www.cyberbaj= t.pl/wiedza/raport3.shtml
> wyczytalem ze to chodzi po zaladowniu jako = modół acx100_pci.o (bo na tym
> chipscie jest oparta wyzej wymieniona = karta)
> No i rzeczywiscie postepujac jak w opisie karta = zostaje wykryta podnosze
> interfejs wlan0 z ip i maską od mojego =
> [...]

Hello

powiem Ci tak...
ciesz sie chlopie ze wogole Essuo wypuscilo te = binarki
bo bys zdechl a nie postawil ta karte na linuchu = :PP
po drugie, przyczyn moze byc wiele for =
wap jest ustawiony na 11 Mb i karta ci nie = pojdzie
frimware jaki uzywasz do karty jest przerobiony z 11 =
bo generalnie pakiet wireless-tool jest = przeznaczony
dla kart orinoco czyli awaye a nie na scalaku TI = :)
a pozatym uwierz mi na slowo ze narazie wifi = raczkuje
i nie uzyskasz full duplexu na 22 Mb
jestem wstanie sie zalozyc o nie jedna flaszke
ze max co osiagniesz na radiu to 350 KB/s :)
hmm...generalnie kolejnym powodem zeby zostac na 11 = Mb
jest jakosc linku z karty do wapa...czyli czym = mniejszy
rate tym wiekszy i bardziej stabilniejszy = link..
ja polecam przedzial 1-2 Mb i tak tez mam ustawione = :))

pozdro

jakies pytania to wal :)