[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

urzadzenia Linksysa z konsoli

From: Pawe3 Purcha3a <hod@zabki.waw.pl>
Date: Wed Jul 23 2003 - 21:27:51 CEST
[slacklist] urzadzenia Linksysa z konsoli

witam
pierwszy raz pisze na ta liste
mam taki problem, mam server (router) i siec = wewnetrzna w ktorej sa
urzadzenia
linksysa, no i puki jestem dopiety do tej sieci moge = nimi bez problemow
administrowac
przez www, chcialbym moc administrowac tymi = urzadzeniami gdy jestem poza
ta siecia
jedyne co mi do glowy przychodzi to to ze wchodze = przez ssh na server i
dalej jakos
na te urzadzenia no i tu nie za bardzo wiem = jak
probowalem lynxa, linksa i elinksa i nic mi nie = zadzialalo, chyba ze to
jakos specjalnie
trzeba skonfigurowac,
czy ktos z was wie jak taki problem rozwiazac?

z gory dzieki za odpowiedz