[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: HTB jeszcze raz ale na 2.4.21 + patch

From: PrzemekSw <evilx@o2.pl>
Date: Thu Jul 24 2003 - 10:24:27 CEST
[slacklist] Re: HTB jeszcze raz ale na 2.4.21 + patch

Chlopak jajka o ile mi wiadomo nie patchuje sie (ale = moge sie mylic :D ) tylko kompilujesz z obsluga QoS w tej opcji = zaznaczasz wszystko co tam jest i w ustawieniach gdzies tam = odpowiedzialnych za siec zaznaczasz trafic shaperred. Patchujesz co = jedyne to iproute2 bo orginalne nie ma w sobie obslugi HTB

To bylo do twej wiadomosci.
A teraz chce zamkn±æ temat tego HTB i podaje = wszystkim link z gotowcem ktory jest juz dla idiotow i spieprzyc sie juz = nic nie da. Jest tam nawet gotowe jajko ale 2.4.20 ale na server = wystarczy

http://www.ds14.agh.edu.p= l/~prism/htb/
 POZDRAWIAM!~

---- Wiadomo¶æ Oryginalna ----