[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

links lub lynkx w tle

From: G.Ś. <g-s@o2.pl>
Date: Thu Jul 24 2003 - 22:27:53 CEST
[slacklist] links lub lynkx w tle

Witam,
chodzi mi o to mianowicie, ze:
1. na serwerku, ktory ma stale IP umiescilem stronke = (w PHP+MySQL) ktora
zapamietuje adres IP przegladarki, ktora ja = odwiedza.
2. na drugim serwerku ze zmiennym IP (neostrada+) =
klienta (linksa lub lynksa), oraz po np. 30 sekundach = zabic proces.

oto skrypt uruchamiany przez crona:
links 'http://x.x.x.x/inde= x.php?akcja=zgloszenie' &
sleep 30
killall -9 links

Problem polega na tym, ze przegladarka sie odpala, ale = serwerek (ten ze
stalym IP) nie rejestruje tych odwiedzin i w dalszym =
domu) nie wiem jaki IP ma serwerek w pracy :o(

Moze jakas podpowiedz, sugestia co do jakiegos = przelacznika/parameru
wywolania, dla linksa aby to zadzialalo?

Grzegorz