[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: java w slackware

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Jul 25 2003 - 10:07:02 CEST
[slacklist] Re: java w slackware

W liście z pią, 25-07-2003, godz. 09:15, Radek K. = pisze:
> [...]
O to link   http://www.republika= .pl/sulkowskia/faktura/
Prubowałem się skontaktować z autorem i =
pozwoliłby to puścić na GPL ale nie odpowiada. = Hmmm...... myślę że jeśli
udostępnia źrudła i twierdzi że program jest =
nic przeciwko udostępniueniu tego na lina. Jak by =
udostępmnię miejsce na serwerze na jakąś =