[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kompilacja jajka

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Jul 25 2003 - 21:09:19 CEST
[slacklist] kompilacja jajka

Witam. w końcu wziołem się za jajko w związku = z tym że za parę dni mam już
dostac neostradę. No i po raz kolejny mi się nie = udało, nie wiem czy
umiejętność kompilowania jajka należy tylko =
faktycznie jest takie skomplikowane ;) kiedyś = zarzuciłem pruby z
kompilacją ponieważ nie udawało mi się to = pomimo częstych prób, a oto co
mi "powiedziało"

Boot device is (3,6)
Boot sector 512 bytes
Setup is 4768 bytes
System is 1073 kb
worning: kernel is too big for standalone boot from = floopy
living directory........ścieżka

Co za floopy? o co chodzi czy tak ma być? czy jajko = będzie sprawne,
wypisuje to po "make bzImage" oczywiście = najpierw było "google".