[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re : kompilacja skryptów

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sun Jul 27 2003 - 14:52:18 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] [slacklist] Re : kompilacja = skryptów

>   niechodzi mi o chmod +x skrypt = (uczynić go wykonywalnym dla powłoki)
>   tylko  o  to  = aby  skrypt  napisany  w  bashu skompilować do = postaći
>   samowykonywalnego  programu = (jak to ma miejsce w perlu c++ czy inych
>   językach)  przy okazji takiej = kompilacji caly kod xródłowy staje się
>   nieczytelny (krzaczki) bo jest = skompilowany... czy jakos tak ;)
>
>   jeśli  ktoś  = może  pomóc  ...  i  odpowiedziec na to pytanie = wielkie
>   dziekuje ;)

Taka jest wlasnie roznica pomiedzy jezykami = kompilowanymi (interpretowanymi
w trakcie kompilacji) a jezykami skryptowymi = (interpretowanymi w trakcie
wykonania). Zas te "krzaczki" w przypadku = skompilowanego C++ to zapis kodu
zrodlowego przetlumaczony przez kompilator na jezyk = maszynowy (kod binarny).
Czyli jest nieczytelny nie dlatego ze jest = skompilowany tylko dlatego ze
jest zapisany (przetlumaczony/skompilowany) w binarce = (a wlasciwie to jedno
jest nastepstwem drugiego). To tak mocno w = przyblizeniu napisane, w
rzeczywistosci jest to "lekko" mocniej = skomplikowane.

Zawsze mozesz napisac kompilator ;-)  No albo = poszukac, moze ktos juz taki
napisal (w co szczerze watpie, bo i po co ? ).