[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Procmail

From: Grzegorz K <calebr@poczta.onet.pl>
Date: Sun Jul 27 2003 - 19:58:47 CEST
[slacklist] Re: Procmail

On Sun, 27 Jul 2003 17:57:26 +0200, yahoo = <ld@yahoo.ainet.pl> wrote:

> Witam,
> mam pytanie, jak za pomoca procmaila zrobic, by = na kazdego przychodzacego
> maila na dane konto byl wysylany mail np z = komunikatem ze konto wygaslo
> czy
> cokolwiek innego

Jak na dane konto, przyjmujac ze masz dany login, = wystarczy ze podmienisz
.procmailrc tego usera. Kiedy chodzi o obojetnie = jakie konto, ktore nie
istnieje. Mozesz w serwerze poczty ustawic usera do = ktorego beda wedrowac
wszystkie maile, ktore byly zaadresowane do = nieistniejacego uzytkownika i
jemu stworzyc odpowiedni .procmailrc.

pozdrawiam
--
Grzegorz K