[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re:iproute2 błąd przy kompilacji... do Przemysława Ś.

From: Marian Koniuszko <marian_koniuszko@poczta.fm>
Date: Mon Jul 28 2003 - 00:42:47 CEST
[slacklist] Re:iproute2 błąd przy kompilacji... do = Przemysława Ś.

Miałem ten sam problem i zastanawiam się czy = przypadkiem ten programik da
sie kompilowac w gcc3.2,
Podejrzewam że chciałeś załatać  HTB w = tc i się nie udało. Jeśli tak jest to
zainstaluj iproute2 z paczki i napisz to ci = podeślę tc z obsługą HTB
skompilowane na slaku 8.1, po prostu zamienisz = pliki.  Już tak robiłem u
kumpla i 100% działa !
Pozdrawiam.

Właśnie o to mi chodzi. Dzięki serdeczne za = pomoc, jak byś mógł przysłać to
tc z obsługą htb to będę bardzo ci = wdzięczny. A tak swoją drogą to dlaczego
to nie chce się kompilować? może ktoś = wie?
życzę zdrówka
Maniek.