[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re:iproute2 błąd przy kompilacji... do Przemysława Ś.

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Mon Jul 28 2003 - 10:10:27 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re:iproute2 błąd = przy kompilacji... do Przemysława Ś.

> dlaczego
> >

> Chce sie kompilowac. Tylko najpierw sprawdz jake = masz sciezki w pliku
> makefilew IPROUTE2 w opcji KERNEL_INCLUDE i czy = faktycznie w tej
lokalizacj
> znajduje sie zrodlo jadra. Ja tez mialem takie = komunikaty. Uzywam Slacka
> 9.0, sciagnalem jadro 2.4.21 podalem sciezke do = tych zrodel i poszlo
> elegancko. Podejrzewam, ze jest tak samo przy = 2.4.20, tylko ze domyslnie u
> mnie byla scieszka KERNEL_INCLUDE = = /usr/src/linux - a w tej lokalizacji
> niestety pusto.
>
> Powodzenia
> [...]
No właśnie że jajko skompilowane, opcja = KERNEL_INCLUDE ustawiona i lipa :)
może trzeba jeszcze jakieś inne opcje ustawić, = których nie trzeba było w
slaku 8.1? Nie mam pojęcia. Jeszcze pokombinuję, = może jakiś czeski błąd.
Pozdrv