[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

router

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Jul 29 2003 - 09:50:53 CEST
[slacklist] router

Witam uprzejmie. Dzisiaj zadzwoniono do mnie z =
podpisać umowę na usługę zwaną Neostrada+ = brrrrrrrrrrrrr.... asz mnie
ciarki przechodzą jak musze coś zmieniać co =
nie znam. No nic ale ja nie o tym, pamiętam że = ktoś tu wspominał o
instalacji slacka na 50 mb i jeszcze mu miejsca = zostało, znalazłem opis
czegos takiego ale autor wspomina tam o 120mb a to za =
znlazłem swój stary dysk z jeszcze 486 = właśnie o pojemności 50mb i
chciałbym go wykorzystać na router, oczywiście = było by tam wyłącznie
routowanie. Może podesłał by ktoś jakiś = link do
stronki na której poczytam o abslutnie = niezbędnych pakietach. Sam
prubowałem ale mój rekord to ok 100mb.
I następne pytanko, czy mogę przenieść = skompilowane jądro w jednym
komputerze na drugi? Pozdrawiam i idę się = golić, w końcu w tpsa siedzą
same młode panny ;)