[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Logowanie do Samby

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Jul 29 2003 - 14:32:22 CEST
[slacklist] Re: Logowanie do Samby

On Tue, 29 Jul 2003, Stephan wrote:

> [...]
Nie używaj tych konfiguratorów ja też kiedyś = prubowałem tych narzędzi i
wiecznie coś było nie tak. Zrób tak, = przedewszystkim "testparm" to pokaże
ci czy wszystko jest w porządku z twoim plikiem = konfiguracyjnym, potem
dodaj użytkownika w systemie "adduser" = "passwd user" i dopiero potem
dodawaj użytkownika w sambie poleceniem = "smbpswd -a nazwa_usera" gdzie
nazwa usera jest nazwą usera którego dodałeś =
sama!) Pozdrawiam