[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: router

From: hans2000 <hans2000@e-post.pl>
Date: Tue Jul 29 2003 - 15:07:33 CEST
[slacklist] Re: router

Witam ,

> No właśnie odebrałem neostrade i zaczynam = się do niej dobierać, pożyczyłem
> też od szwagra adapter usb bo piszą tu = grupowicze że na czymś takim NEO
> chodzi, jest na nim napisane "OPTi = 82c861" cieszyłbym się gdybym mugł na
> tym to uruchomić. Tylko jedno ale tpsa = stwierdziła że ma czas na
> aktywowanie usługi 10 dni ,he he he co za = kraj, teraz nie wiem czy się do
> tego zabierać od razu czy czekać aż = pani"krysia" uprzejmie zadzwoni do
> "Henia" z działu technicznego i = powie " Heniu  włączaj " . Pozdrawiam
> [...]

1. ODPOWIADAMY POD POSTEM !!
2. Uruchomi się też mam kontroler na chipie OPTI = (na P90 + 32 MB RAM) i
chodzi bez kłopotu , na twoim miejscu skopilował = bym jajko teraz oraz
zainstalował sterownik do modemu, a później = tylko wpisał login i hasło
do odpowiednich plików w /etc/ppp/

        =         =         Pozdrawiam = Sebastian

Tanie bilety lotnicze:
http://bilety.interserw.pl/e.h= tml

Serwery wirtualne, konta e-mail, www, sklepy =
http://www.interserw.pl/e.html