[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: router i UPS

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Tue Jul 29 2003 - 21:20:03 CEST
[slacklist] Re: router i UPS

>  Powiem szczerze że nie pamiętam, a nie = wiem jak to sprawdzić hehehe, ktoś
podpowie?

fstab ??  mtab ??

u mnie na ext3 tez nie zdazylo sie by byly problemy, = ale tak czy inaczej nie
znaczy to ze nigdy ich nie bedzie. Ale mysle ze = predzej wytrzymac Ci Slack
postawiony na ext2/3  niz zipslack postawiony na = fatxx.  W tym drugim
przypadku masz wieksze szanse bo wystarczy uszkodzic = jeden duzy plik, a nie
jeden z kilku naprawde waznych sposrod tysiecy. = Pozatym sporo waznych danych
jest ladowana przy starcie i nie jest pozniej czytana = z dysku, zas pad (blad
dysku) moze sie zdazyc glownie przy probie = zapisu/odczytu W TRAKCIE padu
napiecia.

Pozdroffka.