[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: Powstala Testowa Grupa Dyskusyjna :)

From: Tomasz Tomach <flexy@slackware.com.pl>
Date: Wed Jul 30 2003 - 11:44:37 CEST
[slacklist] Odp: Re: Powstala Testowa Grupa Dyskusyjna :)

 Nie twierdze ( tak jak to Igor powiedzial ze = zamkniemy liste ) byla to
tylko propzycja .
Przeciez niektorzy lubia listy a niektorzy grupy gdyz = sa bardziej czytelne .
Przeciez jest mozliwe prowadzenie i tego i tego = .
Co do zmian na serwisie to proponowalem :
Zmiane serwera na inny
Nowy layout www
Nowe artykuly
mozliwosc wlasnej strony w domenie ( o ile Igor = wyrazi na to zgode )
mozliwosc posiadania poczty w domenie ( j/w)
Prosze o sugestie .
Igor btw. czekam na odp

Z powazaniem Tomasz Tomach
Pozdrawiam fl3xy