[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Myszka USB

From: Bodkin <bodkin@space.pl>
Date: Wed Jul 30 2003 - 12:26:52 CEST
[slacklist] Myszka USB

Czesc !!
Slackware 9!
nie chce mi dzialas myszka :( ani w X ani w = gpm

lsmod:
mouseusb
hid
usbcore
kdbdev

wydaje mi sie ze zainstalowalem wszystko !! co = potrzebne
a jak odpalm gpm to pojawia sie kursor i nie moge = ruszyc (to samo w
X'ach)

jak sprawdzic czy myszka zostala wykryta przez = system

wyczytalem gdzies ze w ten sposob --->  cat = /dev/input/mice - ale jak
tak robie to nic sie nie dzieje :((
dmesg - sa informacje o ladowaniu myszki - i = wygladaja na "prawidlowe"
tylko ze chcial bym to potwierdzic (ze ona jest = widziana przez system)

p.s. jakies polskie strony z tuturialem jak = zainstalowac myszke usb ??

prosze o help