[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Powstala Testowa Grupa Dyskusyjna :)

From: mk23z <mk23z@bukanier.net>
Date: Wed Jul 30 2003 - 13:52:05 CEST
[slacklist] Re: Powstala Testowa Grupa Dyskusyjna :)

> Igor Zakrzewski napisał:
>
> Ale jest to dobra okazja, żeby porozmawiać = na temat przyszłości serwisu
> www.slackware.com.pl
> Tomasz (Flexy) sugerował mi od jakiegoś =
> ogólnikami nie doczekałem się żadnego = konkretnego projektu.
>
> Może listowicze wypowiedzą się czego = oczekiwaliby od serwisu, co powinno się
> zmienić, co nowego powstać...
>
> Otwieram burzę mózgów. Załóżmy, że = nie ma niemądrych propozycji.

    Mysle, ze dobrym pomyslem bylyby = konta www i ftp w domenie
(serwisie) slackware.com.pl. Od czasu do czasu ktos = na liscie rzuci
ciekawy pomysl, ktory warto by rozwinac w projekt - = serwis slack.com.pl
moglby pelnic role takiego malego sourceforge.net dla = polskich projektow
zwiazanych z wiadomym OSem (slackiem w szczegolnosci = - sie wie).

  PS. Przepraszam Igor za posta na priva, ale =
dlon szybsza od mysli...  niestety :-(

   pozdrawiam

--
Mirosław = Kosmala         mailto:miroslaw.kosmala@resko.p= l