[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

problem z man'em

From: LeNiN <lenin26@poczta.onet.pl>
Date: Wed Jul 30 2003 - 19:52:04 CEST
[slacklist] problem z man'em

Witam,
Wlasnie zainstalowalem slackware 9.0, wszystko poszlo = glodko i przyjemnie, ogolnie gra i buczy :)
Mam jednak taki glupi problem z man'em. Zapodaje mu = np. man <cos> , wyswietla sie cos ala vi, lecz wlasciwego man'a = nie wyswietla. Daje Ctrl+Z i mam cos takiego:

sh: line 1: /usr/bin/gtbl: No such file or =
sh: line 1: /usr/bin/nroff: No such file or =

Szukam i rzeczywiscie tych plikow nie ma, ale skad je = wziasc ? Przeszukałem MANIFEST.bz2 i w zadnym z pakietow nie = znalazłem. Poradzcie prosze co doinstalowac.

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Krzysztof