[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slack 9.0 a serwer

From: hans2000 <hans2000@e-post.pl>
Date: Thu Jul 31 2003 - 19:37:38 CEST
[slacklist] Re: slack 9.0 a serwer

Użytkownik Arek Pierożyński napisał:
Witaj,

> [...]

Na wszystkich serverach jakie stawiałem w ostatnim =
wcześniej 8.1 co do stabilości obydwóch nie mam = zastrzeżeń żadnych !!
Na oobistym komputerze mam Debiana - ale to wina = obecnego zajęcia nie
wyboru - polecam 9.0

        =         =         Pozdrawiam = Sebastian Kolos

Tanie bilety lotnicze:
http://bilety.interserw.pl/e.h= tml

Serwery wirtualne, konta e-mail, www, sklepy =
http://www.interserw.pl/e.html