[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Mplyer i bibliteka libXv.so

From: great um <ulimo@op.pl>
Date: Fri Aug 01 2003 - 14:46:00 CEST
[slacklist] Re: Mplyer i bibliteka libXv.so

On Wed, 30 Jul 2003, Marcin wrote:

> > Witam, postanowilem na chwile opuscic Xine =
> > Mplyera. Zainstalowalem go z = MPlayer-0.90-i386-1.tgz, zaktulizowalem
> > (bo uzywam Slackware 8.1) = libpng-1.2.5-i386-1.tgz, a takze
> > SDL-1.2.5.tar.gz, =
>

> probowales kompilowac mplayer'a ze zrodel = ?

Wielkie dzieki, posrednio mi pomogles. Probujac = zainstalowac
MPlayer-0.90.tar.bz2, dostalwalem na koncu = komunikat:
make[1]: *** [ve_divx4.o] Error 1

Szukajac pomocy na google dotarlem do
http://zebra.fh-weingarten.de/~maxi/html/mplayer-users/2003-= 06/msg00713.html
gdzie napisano:
"I'd guess it's a version mismatch with DivX. I =
but a workaround would be to disable DivX. You don't = need it, since
libavcodec seems to have no trouble decoding any kind = of MPEG-4 and both
libavcodec and XviD seem to be just as good as DivX = (at least the free
beer one) for encoding. Of course, I haven't done =
to compare them all, though I may in the = future."

Skasowalem wiec divx4linux-std-20030428 i zadzialalo, = nie wiem czy mialo
to cos wspolengo z nieudanym odpaleniem mplayer'a z = paczki. Teraz mam
troche burdel na dysku, ale grunt ze jakos chodzi = :))) poza komunikatami:
Your system is too SLOW to play this (ale to kwestia =