[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

zarzadzanie

From: Jacek <serwerek2@op.pl>
Date: Sat Aug 02 2003 - 17:12:20 CEST
[slacklist] zarzadzanie

Witam, mam problem i prosze was o pomoc bo moze mial = podobny i jakos sobie z nim w latwy sposob poradzil.

Mam do zarzadzania kilka serwow na slacku oczywiscie = :) i potrzebuje jakiegos softu ktory ulatwi mi to.

Czyli np bedzie zainstalowany na jakims niezaleznym = serwie i bedzie co jakis przez mnie ustalony czas sprawdzal czy = pozostale dzialaja a w przypadku kiedy nie dzialaja(padly) to wysle mi = smsa lub/i maila z taka informacja. Fajnie by bylo zeby sprawdzal = obciazenie tych serwow zdalnie co jakis ustalony czas i tez mnie = Super by bylo jezeli moglbym zainstalowac cos juz na tych serwach i zeby = one mnie informowaly odnosnie funkcjonowania, obciazenia, tudziez = poziomu utraconych pakietow na uzadzeniach wewnatrz sieci.

Jezeli jest ktos kto jest w stanie mi pomoc w moim = problemie bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Jacek