[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

ulatwienie w zarzadzaniu?

From: Jacek <serwerek2@op.pl>
Date: Sun Aug 03 2003 - 19:06:51 CEST
[slacklist] ulatwienie w zarzadzaniu?

Witam,

Czy istnieje jakis soft, ktory np bedzie zainstalowany = na jakims niezaleznym serwie i bedzie co jakis przez mnie ustalony czas = sprawdzal czy pozostale dzialaja a w przypadku kiedy nie dzialaja(padly) = to wysle mi smsa lub/i maila z taka informacja. Fajnie by bylo zeby = sprawdzal obciazenie tych serwow zdalnie co jakis ustalony czas i tez = mnie informowal w przypadku gdy obciazenie przekroczy jakas wartosc = ustalona. Super by bylo jezeli moglbym zainstalowac cos juz na tych = serwach i zeby one mnie informowaly odnosnie funkcjonowania, obciazenia, = tudziez poziomu utraconych pakietow na uzadzeniach wewnatrz sieci. =

Jezeli jest ktos kto jest w stanie mi pomoc w moim = problemie bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Jacek