[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Instalacja slackware na hdb1???

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sun Aug 03 2003 - 21:10:18 CEST
[slacklist] Re: Instalacja slackware na hdb1???

> Witam i pozdrawiam wszystkich grupowiczów = !!!
> Mój problem polega na tym że niemoge może = niepotrafie zainstalować
slackware
> na partycji  hdb1 . To znaczy - cała =
> jednak w czasie konfiguracji  lilo  na = hdb w mbr  wywala błąd . Może komuś
> znany jest mój problem - jeśli tak to = proszę o pomoc .Dodam że jeśli
> wszystko instaluje na hda to jest ok.
> Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc = .
> Mirek

A czy ta proba hda byla wykonana na tym samym dysku = tyle ze podlaczonym jako
master ??  Wina Twoich klopotow jest raczej =
instalacja na innych dyskach czy to hda, czy hde bez = roznicy  moze wyczysc
mbr przed instalacja, nie wiem czy pomoze, ale mozna = sprobowac ;-)