[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: artykuły na slackware ;)

From: Tomasz Tomach <flexy@slackware.com.pl>
Date: Sun Aug 03 2003 - 23:24:00 CEST
[slacklist] Odp: [slacklist] [slacklist] artykuły na slackware = ;)

W pierwszej sprawie nie powinnienes tego pisac na = slackliste ale do mnie i
go Igora .
Wiec jezeli chcesz info na ten temat to pisz na nasze = maile:)

Z powazaniem Tomasz Tomach
Pozdrawiam fl3xy

"Old Administrators never die.
They just mv(1) to a new ${PATH}."